İyi gunler öncelikle herkese. Ben size kendi hikayemi anlatacağım.Allahtan ümidin kesilmeyecegine, herseyin bir vakti zamanı olduğunu, verecek olanın yanlizca Allah’ın olduğunun kanaatine varacağız.on senelik evliliğimizin dolmasina on gün kalmıştı.bu zamana kadar 2 aşılama 4 tüp bebek denemistik.hee gidilen doktor normal olacağını söylüyordu.en son bahçeci tüp bebek merkezinde denedik ve doktor kesin olacak demişti.ramazandan sonra hummalı bi calismaya girdim yaylaya patates diktim tarla kazıdım temizlik yaptim. Temizliğin ertesi günü hastalandım. Halsizlik iştahsızlık derken yegenimle acile gittik ve durumu orda anlattım tüp bebek deneyeli yaklaşık 1 buçuk sene geçmişti üzerinden. Ve ihtimal vermiyorduk tabiki olacak diye.doktor yinede tahlil yaptı. Serum taktı.hemsiresi geldi heycanla ve tebrik ederim dedi siz tüp bebek yaptım diyince ben demek istedim dedi. Hamilesiniz. Ben tabiki şok içinde kaldım. Dedim emin misiniz evet dedi.esime kesin olmadan bişe demedim. Ertesi gün kadın doğuma gittim 6 haftalik hamileymisim. Eve geldim eşim çalışıyordu.eve çağırdım onu ultrason fotoğrafını gösterdim inanamadi ağlamaya başladı.o benden daha çok şaşırmıştı.tekrar ise gitti.eve geldiğinde tek tek tüm yakınlarımiza giderek hepsine söyledi ve herkesle akşama kadar ağladı.duygusal kocam😍.biz kul olarak ne yaparsak yapalım ne kadar tedavi, ilaç vesaire kullansakta verecek olanın yanlizca Allah olduğunu o dileyince, ol deyince olacağını bir kez daha idrak etmiş olduk. Her tedavi sonucu hiçbir üzüntü yaşamadım isyan etmedim çok şükür.hep dedim hakkımızda hayırlısını ver rabbim diye. Şimdi 23 haftalik hamileyim. Heyecanla oglumuzu bekliyoruz.rabbim hepimizin yardımcısı olsun.saglikli sihatli bı şekilde evlatlarımızı kucaklarimiza alalım. ALLAHA EMANET OLUN…