Lavinya07 Merhabalar kabız olmamak için ve ödemi atmak için ne yapmalıyız? 38. Haftadayım ama aşırı şişlik var geçirecek bir çözümü var mı? Tuzlu yemiyorum bol su içiyorum yürüyüş de yapıyorum ama çaresi yok gibi 😟
MomD Lavinya07 Kayısı incir yiyebilirsin canım ödem çayları gebelikte zararlı çünkü. Ekmek tüketme bi kaç gün yağlı şeyler yeme hafif beslen