0510Damla- Kızlar sleepy bezi almaya karar verdim ama 0 mı 1 mi almalıyım. 0 numarada prematüre yazıyo çok küçüktür çevremde de sleepy bezleri büyük diyenler de var bi fikir verir misiniz?
sehrikarabulut 0510Damla- canım sleppy çok küçük 1 den başla derim zaten 1ide en fazla 80 adet kullanıyormuşsun
minik0507 0510Damla- 1 numara aldim o bile avucum kadar 😊 bence 1 numara alin 0 numarasi zaten dediyiniz gibi premature bebekler icin.
minik0507 0510Damla- sleepy nin merhaba bebek seti var 50 kusur bisey 2 paket ondan aldim simdilik isterseniz bakabilirsiniz. 20′ li 1 numara 20 li 2 numara 3 ad. İslak mendil ve 10 lu alt acma bezi var . Ben ondan 2 paket aldim stok yapmadim cok belki pisik yapar bebegime yaramaz diye
fatosd84 0510Damla- 210 adet 1 210 Adet 2 aldım çok ucuzdu trendyolda çok kişiye sordum kaç tane alayım diye böyle al diyen çok oldu
Ezgim Ben 120 li aldim canim sleppy 1 numara kuzenim bir kac ay oldu dogum yapali 210 almisti hepsini kullanmis sonrada direk 3 numaraya gecmis