SibelAlp7 canım vala benım de öle oluyodu tek taraf sonra gecıyo.. Ama şık sık 10 15 dk da bır olunca gıttım acılden gırdım ebe vajınadan elle acıklık varmı bakalım dedı bende hayır ıstemıyorum dedım nst ye bagladı nst de bısey çıkmadı.. Doktorumu aradı ebe sıklasırsa gelsın dedı ama ebe bana düzenli kasık agrın şiddetli felan olur dedı bende yok dedım arada karnımın sagı agrıyodu çocuk orda çok hareket edıyodu yanı geldim suan kendımı takıp edıyorum yıneoluyo ama 2 dk da bır 5 dk bı olursa sıkıntıymış falan sunalık bşey yok çok şükür ama korkuyorum bıraz uzun oldu ama 29 haftalıgım bende 😃😊