Zehraskinn merhaba canım Bende 22 yaşındayım benimde ilk hamileliğim bizde bugün 15+2 olduk ama inan 12. Haftama kadar beter bi haldeydim hiçbirşey yiyemiyordum içemiyordum yediğim an çıkartıyordum doktorum ilaç vereyim dedi kullanmakta istemedim sabrettim çok şükür geçti şuan sadece sabahları kalktığımda aşırı koku hassasiyetim var en ufak kötü bir koku midemi bulandırıyor ama çok şükür daha iyim. Pozitif düşün daha çok yeni bebişin doktor ilk 3 ay normal diyor zaten umarım herşey yoluna girer sağlıklı bir hamilelik geçirirsin ☺️Bu arada ben 7 haftalıkken hamile olduğumu öğrenmiştim 10 gün sonra doktora gittiğimde kalp atışını duymuştuk ama kişiden kişiye değişiyormuş bu durum 9. Haftasında falan duyan da varmış