Ben şuan Etlik Zübeyde Hanım hastanesinin gebelik eğitimini takip ediyorum online, oradaki bir hoca hareketle ilgili şunu dedi dün, özellikle 32. hafta sonrası için eğer şekerli bir şeyler yiyip, su içip sol yanınıza yattığınızda 2 saat boyunca 10dan az sefer hissediyorsanız o zaman sorun olabilir. Tabi sizin doğum çok yaklaşmış o yüzden belki daha farklı bir durumdur.