Canim_-bebek01 Hanımlar şuan göbeğim belli olmaya basladi erken değil mi ciblak karınla belli oluyor dışardan birisi anlamaz ama ben bildiğim icin anlıyorum daha çok erken değil mi
Denizdeniz123 Canim_-bebek01 bende 14+3 yeim benmde çıktı biraz ama ikinci gebeligim belki ondandr🤰🤰🤰
Ozlem8989 Ben 13+4 hamileyim ve hamile pantolonu giyiyorum canım o kadar çıktı karnım. Ben değil gören herkes anlıyor hamile olduğumu. Bende erken olduğunu düşünüyorum ama iç karınla alâkalı, takma yani kafana
mavikuzum @Canim_-bebek01 canım ben de 13+3 üm hamile pantalonlu giymeye başladım.Hiçbir kotum olmuyor.Dışardan çok belli olmuyor ama çıktı karnım