Kızlar klomen kullaniyorum bu 3.ayim ilk ay gunde 1 tane ictim 1 tane yumurtam oldu 21 mm ve doktor reglimin 17.günüydü ikincisinde gunde 2 tane ictim reglimin 13. Gunu çağırdığında daha büyümemişti 9 mm 11 mm 2 yumurtan var 3 gun sonra yeniden gel demisti 3 gun sonra 19mm ve 17 mm 2 yumurtam olmustu catlatma igneni yarin vurun dedi ben yine 17.günü vurunmustum bu kez gunde 3 tane ictim reglin 13.günü gel dedi fakat babam covid cıktı ve bizde temasli oldugumuz icin suan evde karantinadayim covid testi yaptrdim negatifim ama yinede taşıyıcı olabilirim diye evde karantina verildi sorun şu ki o kadar hormon aliyorum vücuduma bu ilaci kullananlar bilir sabah ogle aksam ictim ayrica sabah aksam inofolic şase içtim ve bu ayımın bosa gitmesini ictigim o kadar ilacin bosa gitmesini istemiyorum evde ovulasyon testim var pik görünce catlatma ignesini kendim vurayim diyorum birilerinin aklina ihtiyacim var kucukken vurursam falan sknti yaratirmi acaba napcami bilemedim