denizali_ Tugce1803 doktor bana verdi 6. Haftamın sonundayım sizce erken degilmi . Folik asit içiyorum zaten de vitamini de 2 gündür alıyorum
denizali_ Tugce1803 valla hastaneye gittiğimden beri kan testi yaptırmadı ilk yaptığımda hamis olduğumu öğrendim daha o günden bugüne yapmadı kan testini ben de anlamadım
denizali_ Tugce1803 7. Haftanın basına giriyorum nasipse hanı lekeler gördüm dusuk iğnesi yaptı ultrasona bakmama gerek yok dedi ben de ignemi oldum yatıyorum suan evde 😞
Papatya-20 denizali_ doktorun söylemiyormu acaba 🤔 merak ettim elimde folik asit kaldı 4 günlük daha içeyim bitsin öyle baslasam olurmu dedigim halde kesinlikle bırak içme folik asiti bugun den itibaren decavite basla demişti
denizali_ Papatya-20 yani bana dedi ki istersen başla ama daha yeniyim yani bu elimdeki folik bi bitsin 😂 bilmiyorum bayağı tedirginim haftaya da kalp atışı var o sıra söylerim benden kan ve idrar neden almıyorsunuz diye sorayım 😒