Kızlar bu ay çatlatma iğnesi oldum geçen hafta bugün sabah duphastona başladım. Pazartesi sabah son ilacı alacağım siz kaç gün sonra kanamayı gördünüz?? Bir de sat 27 Eylül bu ilaç 19unda (iğnenin de 11.günü) bitiyor hcg testini ne zaman yapmalıyım?? Yardımcı olursanız çok sevinirim