Attent ben 12ye kadar sadece folik asit kullandım, 12den sonra balık yağı vitamin ve kan ilacına başladık. Ama vitamin ve kan ilacını çok düzenli kullanmadım çünkü ya aşırı ishal ya da kabızlık yapıyordu 🤷🏻♀️ arada bir içip düzen sağlamaya çalışıyorum.