Kizlar bugün rutin kontrol vardi bebegin hareketi az suyunda azalmis dedi doktor. Eve git eşyalarını al dusunu al gel dedi. En son 9da kahvalti yaptmistim 4 gibi ameliyathaneye aldilar. Spinal anestezi ile dogumum gerceklesti hic acimadi. Sadece bebegim yan durdugu icin karnima basarken tuhaf bi his olustu ama bi aci veya agri degil. Uyutulmak istemedim bebegimi getirdiler. Kordon dolanmis 2kez ve kakasini da yapmis bebegim iyi ki erken alinmis.Normalde 3000gr demisti doktor 2350 dogdu okadar küçük ki. Nasil bi yanilma payi var o cihazin anlamadim. Sezeryan oldugu icin sutum gelmedi haliyle insallah cabuk gelir bununla ilgili tecrubeli annelerin tavsiyesi varsa cok memnun olurum. Emzirirken de cok acitiyor isiriyor bebegim surekli agliyor sut gelmeyince ben cok stres oluyorum. Suan sabah 7 sulari ve hic uyumadim. Mama takviyesi ettik. Vermesek aglamaktan sesi kisilcakti. Gelelim agriya…Sezeryan dogum gercekten cok rahatmis ama dikislerin agrisi da onemsenmicek bisey degilmis. 4 kez yurudum sabaha kadar.. yirtilcakmis gbi agir bi aci ama dayanılmaz degil. Suan yan tarafta normal dogum yapam bi kadinin cigliklarini duyuyorum. Belkide benim icin boyle hayirlidir. Bebegim cok kucuk ama ona sahip olmanin verdigi haz tarifsiz.. Allah hayirlisiyla sizleri de kavustursun yavrunuza benim savaşım burada sona erdi..uykusuz gecelere merhaba 😁