acemi_anneee Kızlar hayırlı geceler görenler acil cevap verebilir mi? Lavaboya girdim yarım saat önce falan kanlı bi akıntı geldi biraz önce yine girdim yine geldi nişan mı ki bilgisi olan var mı? Ne yapmalıyım
Busekrkmz acemi_anneee afedersin sümüksü gibiyse evet nişan gelmiş olabilir. Bazı kişilerde kahverengi geliyor bazıların da pembe bazıların da kırmızı oluyor ama nişan gelir gelmez doğum olacak diye bir şey yok mesela ben üç gün sonra doğuma gittim.
150403 acemi_anneee evet nişan o bende dün doğum yaptım 39+5 te sabah sümüksü kanlı akıntı geldi sonra hafif kanama devam etti hastaneye gittik 4 cm açıklıkla doğuma alındım Rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun 😊🙏
acemi_anneee Serife-27 inşallah canım Allah razı olsun doktorun numarası yok zaten devlete gidiyorum canım Su gelmesini beklemeli miyim yoksa hemen hastaneye mi gideyim
Busekrkmz acemi_anneee nişan için gitmene gerek yok bende panik olmuştum doktorumu aramıştım onun için gelmene gerek yok demişti sancın olursa suyun gelirse gel demişti.
Serife-27 Duruma göre bak sancin olursa git doğum olabilir bende sancilaniyorum 39 haftalık oldum Nisan felan gelmedi daha bekliyorum
Serife-27 Busekrkmz haklısın bazen bı kaç gün sonra doğum olabilir ilk hamileliğimde nisandan 3 gün sonra doğum yaptım
Busekrkmz acemi_anneee çok sancın olursa git hastaneye suyunun gelmesini bekleme çünkü bazı kişilerde su gelmeden de doğum başlıyor.
acemi_anneee Busekrkmz şu anlık ağrım yok arada kasıklarıma ve karnıma ağrı girip çıkıyor ama çok şiddetli değil
Oznur11 Benimde geldi sümüksu kirmizi leke aksamdan beri her gittigimde az az oluyo birde kasiklarim cok agriyo doktorunuza aramadım aramalimiyim dogurucam mi acaba korkmaya basladim
hifaninannesii Oznur11 bende de hem lekelenme hem hafif sanci oldu doktorum gelmen gerekiyo dedi gittim cati muaynesi yaptı 1 santim açılman var dedi pazartesiye kadar sancıların şiddetlenmesini bekleyecez olmazsa suni verecekler sen de bildir doktoruna bence
acemi_anneee 150403 hayırlısı olsun inşallah suyun gelmesini beklemeli miyim sizce bu arada bebeğiniz hayırlı olsun 😊
Serife-27 150403 ya ne güzel çok sevindim inşallah bizde hemen doğum yaparız ikinci bebekmi canım kolay oldumu ya 🥰♥️