Benim de öyle oldu bu hafta. Bende de kanama oldu. 8. Haftada. Kahverengi 3 damla kan. Sonraki günlerde küçük kan tortusu ve dün kocaman bir kan topluluğu düştü. Doktora gittim progesteron iğne verdi. Düşük tehdidi var dedi dün. Rapor vereyim mi dedi. Bende gerek yok zaten hafif bi işim var dedim. Umarım pişman olmam rapor almadığıma. Allahım hayırlısını versin.