Hakanrabia bende de oluyor doktorada göstersim damar atması deniliyor. Hamilelikte aort damarımızın atışı belirginleşiyor. Zaten farkettiyseniz atardamar oldugu için ritmik sekilde atıyor. Özelliklede sırt üstü yatısta daha net belli oluyoe bende 18. Haftada 20 dk yı gececek sekilde devam ediyordu. Hergün oluyordu o hafta. vdeo cekebilcek kadar dısarıdam belli oluyordu. Şimdi de dönemsel bazı günler daha sık oluyor