Kızlar iki saatte bazen üç saatte bir ağrı geliyor kasıktan dizlerime vuruyor üşüttün sandım ama annem diyor benim doğum sancılarım hep dizime vuruyordu dizlerimi kesin diye ağlardım diyor belim ağrımıyor bugün üç kere oldu bu şancı midir yatıyorum geçmiyor hemen 8 dk sürüyor nerdeyse ilk gebelik 36+1 iz