Eliff3527 Bu gün 37+2 günlük olduk rahimde kasılma dışında bir şikayetim yok.sanki karnımda daha inmedi erkek bebiş.ve 2 hafta önden gidiyor gelişim olarak doktor en fazla 10 gün beklerim normal doğuma gelmezse sezeryan dedi kafam çok karışık😌 Benimle synı hafta da olanlar sizde durum ne ?
ZelihaYusuf Bizde 37+1 doktorumda hep önde diyordu inanmadım başka doktora gittim doğruymuş ama beklemek neden sorun olsun ki bizde 26 Ekim diye tarih aldık ama ben sezaryen olmak istediğim için, yoksa bekle ne zaman gelirse demişti doktorum.
Eliff3527 ZelihaYusuf önden gittiğinden normal doğum zorlasırmıs oyuzden de çok beklemekden korkuyorum yani doktorun dediği o sekilde
ZelihaYusuf Bak bilmiyordum bunu bende bi danışayım doktoruma benimkide erkek bebek hani haftalar aynı önden gitme süresi bile aynı ama sen normal istiyorsan ve bebekte iyiyse beklesin.
Eliff3527 ZelihaYusuf yani işte en fazla 39. Haftana kadar beklerim 2 hafta önden gittiği için dedi yani kaldı 10 günüm sancı bekliyorum.çatın iyi dedi ama açıklık daha yokdu tek rahmimde 1 bucuk haftadır kasılma var okadar
ZelihaYusuf Normal doğum sancısı çekmek alttan kesilmek istemiyorum ki eşi aşağıda o yüzden sezaryen daha iyi diye düşünüyorum doktorda bana bıraktı öyle anlaştık
Eliff3527 ZelihaYusuf kilolu biri oldugumdan sezeryandan korkuyorum geç iyileşirim ve kilom ister istemez kalır göbeğim falan diye bide saglık açısından normal doğum düşünüyorum.ay valla çok zor bir durum ya düşün düşün şaştım artık😖