Merhaba yine ben dün iki test yapmıştım silik şekilde olmuştu bugün birdaha yaptım biraz daha belliydi kan tesine gittim 0,1 çıktı üstüne iki test daha yaptım birinde silik birinde çok az derecedeydi ne oluyo anlamıyorum bilgisi olan yazabilirmi belirtiler var adetimede iki gün var