Kızlar 38. Haftadayız, bebek henüz ters o yüzden iki haftamız daha var dedi doktorum ve haftaya geldiğinde corona testi yaptırın eşinle, hastane test olmadan yatış yapmıyor dedi. Yani bir hafta önceden test yaptıralım ki sonucu çıkmış olsun diye.
Şimdi sorum Hastanesinde bunu yaptıran var mı ücret alıyorlar mı? Veya devlette Durumu izah edip yaptıran var mı süreç nasıl ilerliyor. İstanbul’dayız bu arada Pendik Bölge Hastanesine gidiyorum.