Hamilelik önce tek seferde 2 kilo yediğimi bilirim ☺️ Ama hamilelikte çok tüketmedim.. deli gibi kavun karpuz yedim. Ve şekerim çıktı:(
dikkat edin sizde☺️ Şeker çıkınca yediklerinizi kısıtlamanız gerekiyor.. birde eğer çok yediyseniz yedikten sonra 15 dk yürüyün spor yapın falan:) şekerin yükselmesini engelliyormuş