39+1de nişanım gelmişti bebeğimin kafa gelişimi 2 hafta ilerdeydi doktorum sezeryan demişti ben inatla normal denemek istedim olmazsa sezeryan.. Neyse doktorum 17 ekime sezeryan için gğn vermişti benim ilayım 15 ekimde ufak ssncılarla gelecem dedi😍 15 ekim öğlen 1 gibi nişan geldi akşam ssncılarım oldu sabah 4e kadar anca 3 cm açıldı baktım o doğum sancısı dayanılacak gibi değil 4 bucuk olunca epudral yaptırdım sabah 7 buçuk gibi epudral yaptırdım hızla açılmam oldu 11.20 de ilayımı kucağıma aldım 🥰😍 biraz dikişlerim var estetik oldu zaten ebe kafa büyüj dendiği için bi tık kesisi fazla olmus kafası 38 cm doğdu🥰😍 benim gibi olanlar için diyorum ben denedim normal yaptım ama epudrallı yaptım o da benim sancılara dayanamamamdan dolayı oldu biraz dikişten dolayı popoöda baskı var onun da en kötu 1 haftaya geçecegi söylendi ama hafif bi morluk var onun sebebini anlamadım dikişten morarır mı? Başına gelenler yazabilir mi yani en kötu normal doğum vajinası nasıl hasar görmüş olabılır ya da kaç güne iyileşir