Eylül’de iki yıl oldu evleneli ve iki yıldır evlat sahibi olmak için çeşitli doktorlara gittim. Hepsi de Doğum kontrol hapı verdi adet düzensizliklerim için ve başından atarcasına gönderdi beni. En son Konya’da ünlenmiş bir doktora gitmeye karar verdim gerekli tetkikleri yaptırdım hsg filan herşey çekildi eşimde bir sorun olmadığı ve PKO hastası olduğumu öğrendim. Bunca zaman o kadar doktorun bunu nasıl anlayamadığını çözemedim. Hemen şeker hapı kullanmaya başladım. Yumurta geliştirici haplarla ve çatlatma iğnesiyle ilk ay normal gebe kalmayı denedim ama olmadı. Sonra aşılama yapmaya karar verdi doktor ve aşılamam tutmuştu ama düşük yaptım. Hem maddi hem de manevi açıdan çökmüş durumdayım. Doktora da gitmek istemiyorum şu an vücudum iğnelerin etkisiyle çok yıprandı. Her şey Allahtan inancım sonsuz ama aklımda hep acaba tekrar gebe kalabilir miyim diye şüphe var. Uzun oldu biraz ama paylaşmak ve benzer yaşanılanları öğrenmek dertleşmek istedim