Vosvolicee Zeyzey07 canım doktor herhangi bi sorun olur dedi mi sana? Benimde 34 haftada 2800 civarıydı 2 hafta önde dedi sezeryan olabilir dedi korktum açıkçası
Zeyzey07 Vosvolicee yorumunu yeni gördüm canım. Bana da iri bebek sezaryan olur dedi .doğuma kadar 4 olur çünkü demişti. Ama 4.200le normal doğum yapan arkadaşlar da var. Bilemedik bizde açıkçası 🙄
Zeyzey07 Vosvolicee aynı şekilde bu arada başından beri bana da hep 2 hafta önce gidiyor diyor canım.
Maykoo Capadocia50 34+6da 2400dü hep 1-2 hafta gerilik vardı kontrolden bikaç gün önce hergün kayısı yumurta ceviz süt peynir tükettim uykumu düzene soktum çok şükür haftasıyla uyumlu çıktı