Espbulut Selam kızlar , aranızda coraspirin kullanan var mı , doktorlarınız ne gibi sebeplerden dolayı önerdi ve faydasını gördünüz mü ? Şimdiden teşekkürler 🙏
ece123 Espbulut merhablar ben uzun bi süre kullandım.Sebebi ise bebeği besleyen damarlardan birinde hafif çentik yani daralma olmasından dolayı kullandım.34.haftada bıraktırdı herşey yolunda düzelmiş diye.Şuan 37haftalığım.😊
Arven Espbulut B Espbulut Benzer bir konuyu az önce bu postu görmeden açtım bende kullanıyorum ama bende doktor kaçıncı haftadan itibaren bıraktırdı yani Doğuma ne kadar kala kullanılmadı onu merak ediyorum
Elifnurrr Espbulut Damla6606 Ben daha önce düşük yaptığımdan verdi doktorum tedbir olsun diye pıhtı olmasın kordonda diye. Hiç zararını görmedim. Şu an 21. Haftadayım. Kız kardeşim de aynı şekilde kullandı gayet normal kiloda doğdu bebeği ve kullanırken problem yaşamadı
HaticeTygnTpc Espbulut Benim kalbimde delik vardı doğuştan 17 yaşında farkedildi anjiyo yöntemiyle delik kapatıldı. Normalde de baya kullanmıştım. Doktor sanada bebegede iyi olur dedi kullaniyorum bende 14. Haftadan beri. Zarari yok yarari var pıhtılaşmayı önlüyor ya ilerde daha hareketsiz olduğumuz zamanlarda bize destek olacak 🤗
Espbulut ece123 benimde sol damarda çentik çıktı , geçen ay yanlış teşhis oldu diye seviniyordum yine kendini gösterdi maalesef artmış bir vaziyette. Ben günde 1 tane olmak üzere bugün başladım ama çok tedirginim erken Doğum veya düşük kilolu bir Doğum gibi tehlikeler söz konusuymuş siz ne zaman başlamıştınız kullanmaya ve şuan her şey yolunda mı bebişin kilosu genel sağlık durumu 🙏🙏
ece123 Espbulut ben 20.hafta başladım kullanmaya günde 1 alıyodum.Benimde sol taraftaydı çentik ama 34.haftaya kadar kullandım kilosu falan herşey yolunda şükür 🙏🏻 Erken doğum riski flnda yoktu.Sende üzülme ilacı düzenli kullan bi sıkıntı olmz inşallah.
Espbulut Arven ben şuan 25 haftalığım 36 ya kadar devam ederiz gerekirse dedi ama bu damarda direnç olayından dolayı benimki. 29. Haftada kontrol edicek inşallah fayda eder çok merak ediyorum yıprattım kendimi yine 😭😭😭
Arven Espbulut Hiç üzülmeyin 32 haftadayım hamileliğimin başından bu yana hergün bir tane içiyorum çok şükür sıkıntısız geldik bu zamana kadar
Damla6606 Bende bugün ögrendim pıhtılaşma oldugunu cok korkuyorum 22 haftalık oldum bugün yarın gidip ilacımı alcam inşallah bi sıkıntısı oluyo mu kızlar bebege kafam karıstı ilk gebeligim ve tedirginim 😔
Arven Damla6606 İlacınızı düzenli kullanırsanız bir sıkıntı olmaz kullanmazsanız sıkıntı yaratabilir düzenli unutmadan alırsanız hiç bir sorun yaşamazsınız işallah
Damla6606 Arven inşallah canım ya pıhtının tam nerde oldugunuda bilmiyorum yurtdışında yaşıyorum fransızcam yok henüz doktor raporunda karnımda kan pıhtısı oldugu ilaç tedavi olcagım söyleniyo bebegim ultrasonda geyet saglıklı cıkıyo inşallah sag saglim kucagımıza alırız
Espbulut ece123 inşallah bizim ki de öyle olur herhangi bir sorun çıkmadan bebişlerimiz sağlıcakla doğsunlar dünyaları bize versinler 😍🙏🙏
Damla6606 Elifnurrr inşallah bende yaşamam ilk gebeligim 22. Haftamdayım insan korkmuyo deyil hani allah yardımcımız olsun
Sldaygn @Espbulut hamileliğin başından beri kullanıyorum şuan 28 haftalığım doktorum son ay kesecez kullanmayı dedi çok şükür bir sorunum yok🙏
Elifnurrr Damla6606 inşallah hiçbir şey Olmaz tabi ama hiç aklınıza öyle şey getirmemeye çalışın. Aklınıza geldikçe güzel şeyler düşünün
Espbulut HaticeTygnTpc çok geçmiş olsun sizin içinde 🙏 İnşallah dediğiniz gibi olur çok teşekkür ederim içime su serptiniz bizde faydalı bir süreç geçiririz inşallah 🙏
HaticeTygnTpc Espbulut İcin rahat olsun canım ilaçtan değil pıhtılaşmadan damarlarla ilgili sıkıntıdan korkmak lazim caresi oysa onu verecek tabiki doktor durduk yere vermez sen canını sıkma Rabbim başka dert vermesin sağlıklı sıhhatli alırsın kucağına inşallah 😊🤗🙏
Handeberkay Benimde sol damarımda çentik vardı 32 ye kadar kullandım corasprin o ara çok kilknalmıştı 32 de ilacı bıraktım geçen hafta gittim ve sadece 20 gram almıştı🙁ilacı bıraktım diyemi yoksa bu aletlerde yanlış ölçüyor bazen dedi doktorum yarın gidicem inşallah almıştır kilo🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Espbulut Handeberkay aletlerde bazen oluyor ama eğer ilaç sayesinde kilo alımı düzene girdiyse o bile çok güzel bir şey , umarım benimde fayda eder 🙏🙏