Kızlar merhaba dün 36 haftalık sezeryan oldum sancı ve suyum gelmesiyle hastaneye gittim 4 cm de açıklık vardı . İlk çocuğum sezeryan olduğu için acil ameliyata alındım . Fakat bebek erken doğduğu içim ciğerleri gelişmemiş şuan yoğun bakımda hava desteği görüyor 2 defa görebildim 😞 dualarınızı esirgemeyin Allah ım sağlıklı bir şekilde kucağıma alıp eve Gitmeyi nasip eder inşallah .