Eveet bende doğurdum sonunda. Dün akşam saat 16:00’da kızımı kucağıma aldım. Sürecime gelirsek, sabah 04:45’te tuvalete kalktığımda suyum geldi. Ebem ile görüştüm, sancılar 5 dakikada bire inene kadar evde kalmamı söyledi. Saat 08:30’a kadar bekledim sonra doktorumu aradım. Doktorum suyun geldiyse takibinin hastanede yapılması gerekir dedi. 10:30 gibi hastaneye gittik. Yatış işlemlerini yaptık beni sancı odasına aldılar. 3 cm açıklık vardı. Suni sancıyı bağladılar, daha sonra açılmalar yavaş yavaş ilerledi. Sonra doğum odasına aldılar. Odada sancılar giderek arttı. Duşta belime sıcak sular tuttuk, lavanta yağları, meditasyon müziklerle güzel bir ortam yarattık. 7 cm açıklığa kadar her şey çok güzeldi. Daha sonra sancılarım daha da sertleşti. Bebeğin kafası çok fazla baskı yapıyormuş.. Ondan bu kadar sert hissediyormuşum. Ağrı kesici yapıldı ama o aşamada etki etmedi tabiki.. Ondan sonra süreç çok hızlı ilerledi. Bir anda 8 cm, 9 derken 10 oldu. Ebem doktorumu aradı. Ama doktorum trafikte yetişene kadar, ebem doğum ortamını ayarladı. Ama o sırada çok kuvvetli bir ıkınma isteği geldi. Ikındım ve bir anda AYLA kucağıma geldi.. Toplamda 7,5 saatlik bir süreç oldu. Bu arada evde meryem ana otları yapıldı, suya konuldu. Suyundan içtim. Doğum hiç korkulacak bir şey değilmiş sevgili anne adayları. Harika bi duygu. Allahım herkese nasip etsin.. 😍🥰😘