Merhaba kızlar öncelikle herkese hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla sıhhatle bebişlerimii kucaklarımıza alırız inşallah
30+3 günlüğüz bizde kızımın hareketleri oldugunca günde az en fazla 3,4 kere hareketlerini hissediyorum bu hafta birazcık azaldı hareketler acaba sizinde ölemi