Aslihanilhan Kuzular selam 10 ekimde gece eşim nöbetteydi (asker) tek başıma kahverengi lekeler geldi ardından pembeye dönüştü kan uyuşmazlığı oldugu için eşimi aradım korktum lokman hekime gittik normalde zaten irade hanıma kontrollere gidiyordum alttan ilk ultrasonda kalp atışlarını bulamadı sonra alttan muayene etti kanama kanallarım açılmış düşük başlamış dedi yatış verdi iğneler yapıldı kan uyuşmazlığı için aşı yapıldı fitil serum sürekli progesteron verdiler 3 ay yatacaksın dedi şimdi çok korkuyorum ailem şehir dışında ne yapacam bilmiyorum
Bende 7 haftaliktim 10 ekimde bunu paylaşmıştım bence hemen doktora gitmelisin