Duygusuz benimkisi acıkcası görülmeyecek gibi birşey değil çok devasa bir şey.İlk hamileliğim de geç cıkmıştı 5 6 aylarda şimdiki hamileliğim de hemencik 2.Ayımda çıktı ve ilkine göre daha fazla cıktı bacağıma da yayıldı 2 doğum arasında 2 sene var belki o yüzdende olabilir.Siz doktorunuza anlatırsınız durumu zaten direk sezeryan yapar sizi ilkindeki durumdan dolayı rabbim korusun kötü şeyler düşünmeyin bol bol dua edin