Nezosikra neden korkuyorsunuz anlayamadım sezeryanın nesi var neden her kadın normal doğum normal doğum diye kendini bu kadar çok psikolojik olarak yoruyor sonuçta normal doğumu yapanda 9 ay çocuğunu kendisi besliyor karnında taşıyor sezeryan yapanda benim ilkinde de şimdikinde de öyle bir takıntım hiç olmadı tek derdim evladımı sağlıcakla kucağıma almaktı bence sizinde öyle olmalı