Pebblerock Merhabalar herkese 😊 gebeliğimde 10. haftadayım ama yavaş yavaş alınacakları almak istiyorum bir anda birikip bütçeyi zorlamasın diye. Siz ilk olarak neyden başladınız, öncelik sıralamanız ne oldu? Mesela olmazsa olmazlar neler? Bir fikir alışverişi yapalım istedim ☺️
Tugce1803 Pebblerock Şu an için çok erken. Bende bütçeyi zorlamasın diye erken başladım(17.haftada) https://imgyukle.com/i/57NVHH https://imgyukle.com/i/57Nn1A https://imgyukle.com/i/57NJw1 Bunlarda listem
gmzcvk Pebblerock biz oncelikle bebek arabasi ve puset aldik, sonra ufak tefek zibinlar tulumlar almaya basladik, ardindan da besik aldik aslinda butcemizi en cok zorlayacak seyler bunlar diye dusunduk biz de alirken herseyi hem indirimden hem de ay ay böle böle aldik cok iyi oluyor sksmis olmuyorsunuz.. mesela bu ayda artik son olarak sut pompasini alicaz acelemiz yok indirim olursa diye belki bekleyebiliriz de..
maggie Pebblerock beşik şifonyer tarzı şeylerle başlayabilirsin aslında kıyafet hariç her şeyi alabilirsin
banudagli Pebblerock En iyisini yaparsın canım erkenden almakla. Ufak tefek kıyafetlerle başlayabilirsin bence, mesela her çarşıya çıktığında bi tulum bi paket bez, ıslak mendil vs…. ben öyle yapmadığıma pişmanım. Hem maddi olarak sıkışmazsın hem de zaman uzun olduğu için eksikleri daha kolay görürsün. Kolay gelsin 😊🌸
hulya_1919 Beşik ve bebek arabasına öncelik ver benci sürekli artıyo fiyatları ben ilk büyüklerden başlamıştım
hulya_1919 Pebblerock bende gri almıştım hem diğer bebeklerimdede kullanırım diye pembe almadığınız sürece her renk kullanılır
Mom092 Pebblerock cinsiyete göre degil ki hem kiz hem erkegin kullanabilecegi renk almalisin ben sahsen oyle yaptım kiza pembe besik yada pembe bebek arabasimi alcan 😏 besigini beyaz ahsap bi renk tercih ettim uyku seti pembis sadece erkek olursa ikinci oda kullanabilir icinin uyku seti degiserek bebek arabasinida gri aldim her iki cinste kullanabilir boyle tercih etmelisin yinede sen bilirsin ileride cocuk düşünmüyorsan cinsiyeti beklersin o zman cinsiyete gore alirsin ☺️
Tugce1803 Pebblerock Ben ilk olarak reflü yatağı,tarak seti, banyo küvet seti, emzik ve emzik askısı, biberon, emzik kutusu, 5′li hastane çıkışı, müslin örtü, kundak havlu, tırnak makası,çorap, zıbın, biberon emzik fırçası,banyo süngeri almıştım☺️
BarlasMom94 Haftadan sonra cinsiyeti belli olur. Bekle biraz daha sonra cinsiyete göre alırsın bir şeyler. Ben öyle yaptım. İlk etapta kendin için seyleri alabilirsin. Bebek bakım çantası, emzirme sütyeni gibi
Pebblerock BarlasMom94 12.haftada doktorlar söylemeyi pek tercih etmiyor diyorlar, garanti olsun diye 16.haftada söylüyorlarmış. Ama 12.haftada gittiğimde soracağım, inşallah söyler ilk gebeliğim çok merak ediyorum cinsiyetini 🤩
Sadeceduygu Pebblerock bence kesinlikle alışveriş ve cinsiyet için 16. Haftayı bekleyin. 12. Haftada erkek denmiş bir kız annesiyim😍
BarlasMom94 Pebblerock inşallah canım. Benimde ilk gebelik. Doktorum 12. Haftada yüzde 60 erkek dedi. Şimdi 30. Haftadayım hala erkek diyor ama bakalım. Hayırlı sağlıklı evlat olsunlarda en önemlisi o
Tugce1803 Pebblerock Şöyle ki hepsi pahalı ürünler, mesela ben tarak seti chicco aldım ve ücreti 50 lira, kundak havlu andywawa marka aldım 100 lira öyle olunca da eksik de çok bitmiyor o yüzden öyle başlamıştım. Şu an 28 haftalığım hala eksik alıyoruz ve büyük eşyaları duruyor beşik hariç
Pebblerock gmzcvk bebek arabası konusunda pek acele etmek istemiyorum aslında, doğduktan sonra bir süre dışarı çıkmayacağımızı düşünürsek doğumdan sonra da alabiliriz onu diye düşünüyorum ama yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum 😄
Pebblerock Tugce1803 aslında evet ufak tefek şeyler gibi görünüyor ama birleşince baya bir kabarık çıkıyor fatura. Onları almak için de cinsiyeti beklemeliyim sanırım ☺️
gmzcvk Pebblerock tabii ki sizin tercihiniz ama puseti kullanabilirsiniz.. ☺️ Bende aksine evde durmak isteyecegimi dusunmuyorum tamamen iyi hissettikten sonra kendimi 😅😅
Pebblerock Sadeceduygu yaaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼🥰 sabırlı olmak her zaman iyidir doğru söylüyorsunuz ama bu merakı ne yapacağız peki 🙈😄
Sadeceduygu Pebblerock hepimize nasip etsin inşallah🤲🏻 Ben de çatlamıştım meraktan direk erkek dedi herkese söyledim 15+4 de başka bir doktora gittim kızımız çok hareketli annesi dedi ben şok🙈 doktora inanmadım bu Çin takvimi karbonat çiş testi onları yaptım erkek. Dedim doktor yanlış gördü heralde şuan 30 haftalığız ve %100 kız.🙈 eğer bişey alacaksanız da pek çevrenizdekilere söylemeyin biz 30 haftalık olduk 24 de başladım alışverişe o zaman bile erken diyen oldu. Önce bebek arabası ve puset sonra ateş ölçer emzik biberon tırnak makası fırça gibi şeyleri aldım. Şuanda benim ihtiyaçlarım ve kıyafetleri kaldı 34. De gidip hepsini alıcam.
Pebblerock Beşik konusunda tercihleriniz ne oldu peki? Mobilya beşik alanlar pişman olduklarını söylüyor en kullanışlısı park yatak diyor herkes ama onlar da görsel olarak pek şık gelmiyor bana, kafam bu konuda da çok karışık, fikirlerinize açığım 🙌🏼
Leylaozel Pebblerock Park yatak daha kullanışlı doğuma 1 ayım var ilk cinsiyet öğrendiğimde Bi park yatak aldım sırf görünüş için ahşap VS seçme bence açılıp katlanıyor olması taşınabilir ve hafif olması ve 4 5 yasa kadar rahat kullanabilmesi her yönden iyi 2.ci çocuk düşünenler içinde bidaha masraf derdi olmaz ben gri tonlarda aldım tavsiye ederim