umransahin ben de yeni dogum yaptim ve cok yaram oldu ilk gunlerde ustelik hamileligin son haftalari mustela kullanmistim ve meme uçlarim cok yumusamisti aslinda. Yaralar yuzunden silikon uçla emzirdim onu da hemsireler avent small aldirdi diger markalar vardi bende ama kullandirmak istemediler. Emzirme disinda gumus kapak kullandim surekli o gecirdi. 1 aylik olduk hala kapaksiz yapamiyorum