morusevenanne olabilir canım. Doktorun hastaneyle olan anlaşmasına mı baglı bilemiyorum. Ocak 2020 de bu fiyatı ödedik biz. Ama mesela aynı hastanede başka doktorla daha az ve daha fazla ödeyen de duydum. Mesela benim dogum yaptıgım gün yan odadaki bayanla konuştuk. Onlar hastanenin doktoruyla 3500 ödediğini söyledi. Herkese farklı fiyat verildiğine eminim ama neye göre bunu belirliyorlar bilemedim. Hastanenin zaten ilgisine hizmetine diyecek birşeyim yok çok iyiler. Şimdi ocak 2021 de tekrar dogum yapacağım. Daha doktorumla konuşmadık ama büyük ihtimalle yine acıbadem de olur. Zam kesin gelmiştir ne ödeyeceğiz bilemiyorum