Arkadaşlar merhaba
ben 37+1 haftalık hamileyim gebelik şekerim var ünsilin kullanıyorum. gebelik şekeri olupta normal doğum yapan varmı. Ben normal doğum istiyordum ama doktorum çatı muayenesinden sonra bakacağız dedi şeker dolayı erken yani Sezeryan yapabiliriz dedi Çevremde çoğu kişi şekeri olup sezeryan olmuş.
şimdiden cevaplar için Teşekür ederim.