“İçerdiği bazı kimyevi maddeler yüzünden mide ve bağırsak hastalığı olanların, küçük çocukların ve hamilelerin fazla kullanmamaları tavsiye edilir”
Şu kısımda takılı kaldım. Evet faydası da çok ama bilemiyorum 🤷🏻♀️Yediğim için çok pişman oldum. Birde bebekte leke yaparlar diyorlardı ama onu hiç takmadım hurafe die.