Kuzeyannesj Merhaba 21+1den selam bebisleriniz kaç kilo ve kaç cm nasıl gidiyor ağrı olarak ne yasiyorsunuz 🤰🏻?
Rmeysa_1661 Kuzeyannesj bizde 23+2 bugun cinsiyetini öğrendik ikinci kez oğlum olucak inşallah 🤗 bebiş 470 gram 22 cm dedi doktorumuz 👶🏻
Asude967 Merhaba aynı hafta ve günüz geçen hafta gittim doktora bir gün sonrada detaylıya girdim 21 cm ve 314 gramdı
Bittercikolataa 22+0 dan selamlar 😍 Kaç cm ve kaç gram bilmiyoruz pazartesi Detayli ultrasonda öğreneceğiz insaAllah🥰
Bittercikolataa Kuzeyannesj Canım yerine ve Doktoruna göre değişiyor. 300 Tl de olan var 500 Tl de 700 Tl de. Benim ki doğum paketimizin içinde fiyati 750 Tl mesela. Değişkenlik gösteriyor anlayacağın
Ltf3053 nebile-29 mrb bizde aynıyıZ 22+1 detayliya girdik geçen hafta kesinleşti cinsiyetimiz oğlumuz olcak inşallah 460 gramda geçen hafta bu hafta ne kadar oldu bilmiyorum 💙 Şubat ta en sevdiğim aydır zaten şu anda gecmek bilmiyor bı turlu ilk çocuk heyecanı var birazda
Seftalininannesi11 21+6 nasipse yarın öğlen detaylıya girip kızımızı görücez kıpırdAmada yok bi kaç kere hissettim çok tembel benim kuzum bi an evvel yarın olsun diye dua ediyorum 🥰😍🥰