Berbaby bu konuda fikirler çok ayrıdır tabi mesela ben eşimle atlatıcam diyende vardır anne yardımı diyende ama ben ki sabahlara kadar tv seyredip uyumayan biri olarak doğum yaptıktan sonra akşamdan bi yorgunluk bi uyuma isteği farklı bişey oluyo yani. Benim 1 haftam hastanede geçmişti oğlumda kakasını yapıp yemişti küvezde kaldı bende hastanede yattım annem hiç gitmedi yanımdan saolsun çünkü dikişlerim benim makatıma doğruydu ve zorlanıyodum eve gelince iki gece daha kaldı zaten aramız on beş dakikaydı her gün geliyodu ama sonrasında kayınvalidem geldi oda uyku konusunda yardımcı oluyodu saolsun yemeklerimi yapıyodu vs şimdi oğlum 3 yaşında ve ben üç buçuk aylık hamileyim iki sene önce ev aldık ve annemin evine üç dakika bile değil 😊 çok şükür yakınım ama biraz daha tecrübe oluyo tabi içim daha rahat en azından ay uzun oldu ama herşeyi anlattım bana kalırsa ara ara bi yardımcı şart anne ne kadr dinlenip uyursa sütüde oluyo bebeğinede eşinede daha verimli oluyo inan