Iyi geceler canım anneler 39+2 haftalık hamileyim sabahtan beri bebeğim çok haraketli su an karnımdan çıkacak neredeyse .. Belim de ve karnimda hafif sızı şeklinde ağrı gecislerim oluyor ama nişan ya da su gelmesi yok bugün biraz stresli ve üzgün geçti nedeni bu olabilir mi bu hafta da bebeğin böyle aşırı hareket etmesi normal mi