Arkadaşlar 12+5 günlük hamileyim dün kanamam oldu kontrolümde vardı doktora gittim karından baktı sorun yok bebek sağlıklı dedi alttan baktı miyomun var dedi 18 ml çapında ne olacak dedim patlayacak mı alınacak mı yok öyle duracak dedi şimdiye kadar hiç görmemişti bir anda bu kadar büyür mü başına gelen oldu mu bebeğe zarar vermez dedi doktor ama endişelendim