Nurmucize banada ayni seyi soylemisti bebegin olur ama ilerleyen haftalarda tutunamaz demisti rahim y seklinde oldugu icin iki kere histereskopi bi kere de rahime cizik atildi insallah ilerleyen haftalarda sıkıntı yasamam baya genisletilmistir diye dusunuyorum