ZehraK23 Tugceasl Yok kuzm hissetmyorm aslnda hiç denemedim nasl hissedcgm hakknda bilgmm yok çok tşk ederm bir hissetsem en azndan kuşlularm hergn olmayacak stres azalack diye düşünüyorum ama o zmands başka bişey kafaya takarz 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Tugceasl ZehraK23 ilk gebeliğin mi o yüzden çok pinpirikliyiz ya valla doktor bana üç haftada bir kere kontrol diyor ben her hafta kontroldeyim birşey bahane edip gidiyorum 😂😂
ZehraK23 Tugceasl Hahah 😂😂 benmde öyle yaptgm oluyor yaaa. Ama napalım şimdiden Annelik duygusu koymş Rabbim içimize özlüyoruz 😉❤️❤️
Nur3271 ZehraK23 ben de 19+1 deyim hala hissedemedim insan evham yapıyor elinde olmadan en yakın zamanda hissederiz insallah🤲🤲💙
ZehraK23 Nur3271 Evet cnmm ilk gebelğim ve 4 yıl snra gelen bir mucizemm 🙏🙏 cok şükr Rabbim herkese nasşp etsnn belki ondan bu kadr pimpiriklyiz
Byzaoz Aysn6767 ☺️☺️ aynen en ufak kipirtida karnima bakıyorum sanki belli olcakmis gibi. 😂 Güzel duygular inşallah tam hareketlerini hissettigimiz gunlere geliriz ,🤲
Aysn6767 ZehraK23 evet canım ilk gebelikte cok normal, benim 20.haftada doktorum normal karsılıyor. Sıkıntı etme🌸