ZehraK23 normal ama yani buna üzülmeyin dediğim gibi doktorum bana kimi gebe erken hisseder kimi gebe geç hisseder demişti 20 den sonra ilk gebeliği olanlarda demişti ikinci gebeliği olanlar ise 15 den itibaren hissetmeye başlar demişti 😇 stres yapmayın sizde elinizi koyduğunuzda kalbini hissedebiliyormusunuz peki