Barnymoloztas Kizlar 30.haftamdayim.bebek kiyafetlerini yikadim.sanki biraz erken mi davrandim bilemiyorum.acaba utuleme isini son gunlere mi biraksam? Yeniden bakteri toz olur diyor annem ne dersiniz?utulesem dolapta duracaklar
DilanArven Barnymoloztas bence zamaninda yapmissin 33. Haftadan sonra ben cok agirlastim iyiki yapmisim diyorum erkenden.
DidemYldrm Barnymoloztas bende 30 da yıkıcam yerleşticem sonra da kendime alışveriş e çıkıcam hastane çanta mı hazırlıcam sonra da hastane süslerini yapıcam Doğum zamanı gelmiş oluyor zaten
feyza123 Barnymoloztas erken olmuş canm ben 37 haftalığım yarın yada 2 güne kadar yikiycam çantamı bile hazirlamadim🤣
Puddingin feyza123 😂😂bende şuan 24cu haftayım diger anne adaylarına göre hiç bişey almamisim gibimd geliyo😄
feyza123 Barnymoloztas bende hiç doğurmayacak gibiyim daha bugün çantaya 2 hastane çıkışı ve bez koydum 37+1m 🤣 38e kadar tamamlarım galiba zaten 38+4de doğum daha bebeğin kıyafetlerini yıkayıp utuluycem😭😅😅
deletedmom24 Barnymoloztas iyi yapmışsın üstünü örtersin ya da bohçalarsın canım 🙂 ütülemesi de ne güzel olur minik minik bir sürü şey 😍
[silindi] Barnymoloztas 30’da yıkadım ütülediö büyük temiz çarşafın içine koydum onu da sandığa yerleştirdim. Dolabına yerleştirirseniz tozlanır ama çarşafın içine koyup katlarsanız sıkıntı olmaz. Annemin tavsiyesi
feyza123 Puddingin canm ben 35.haftada aldım 1 tane hastane çıkışı oda yani en geç ben mi aldım bilmiyorum 37+3m yarın alcam daha diğer kıyafetleri çantada hazır değil ve haftaya p.tesi dogumum😅😅🤣
Serifepolat Barnymoloztas zaman yaklaştıkça çok zor oluyor canım ben 34 hafta iken yaptım pişman oldum sen utule kaldır rahat olur
Puddingin feyza123 kıyafet konusunda cok secenekler var o yuzden suan yenidoğan ve biraz buyuklerini almak yetiyo bence. Asiriya kacmak cok sacma... yikama konusuna gelince bence de 35hafta ideal cunku sonrası artık diken uzerinde olunuyo diye duydum.. 24. Haftamdayım ve yatak odasını bugun aldık daha☺
Barnymoloztas Tkytky3544 friendly markali bir bebek deterjani arti chicco yumusatici ile yikadim ve bugun utuledim.dolaba kaldirdim
feyza123 Barnymoloztas yok canm rahatlıktan değilde oğlum var 2 yaşında çok yoruyor beni bel agrım çok fazla aşırı eziyetli sürekli kucakta taşıyorum karnım belim çok acıyor gözüme geliyor herşey ondan bugün hazirliycam çantayı elbiseler de yarın yada oteki gun yikiycam utuluycem
feyza123 Barnymoloztas düşün elbiseleri bile internetten aldım bugün oğlumla karşı markete bile çıkılmıyor koşuyor kaçıyor aşırı eziyetli