Baby34 ümitsizliğe düşmeyin sakın bende 4.aydayım ve hamileliğimin başından beri kanama alanı vardı tam onu atlattık şimdide eş yırtılmasından dolayı daha çok kanamam başladı şimdide rabbimin izniyle onu atlatıyoruz. Hep geçicek imtihan diye düşünün 🌸