Gunayaltundas 2artiikizannesi Bizim kalan gün sayısı sıfır koca bir SIFIR ama ne gelen var ne giden 😁
Inci20192021 2artiikizannesi cok erken gelmesinlerde vaktinde gelsin acisini cekmeye raziyim.erken dogdugunda küveze koyarlarsa ben dayanamam birde corona var hastanede fazla kalmak istemiyorum hic sevmiyorum zaten
2artiikizannesi Inci20192021 erken dogumluk birşey yok dedi şimdilik doktor ama bebek baskı yapiyomus insallh gelmezler erken🤲
Senemada 2artiikizannesi son 107 çok şükür benimde ikizlerim olacak hayırlısıyla vaktinde gelirler inşlh🤲🏻🧿
Eliff66 2artiikizannesi son 52 günümüz kaldi ogluşumla 👶💙 32+5 rabbim sağlık kucağımiza almayi nasip etsin inşallah 🤲🤲
2artiikizannesi Senemada rabbim kucağına almak nasip etsin canım😊 benimkiler tek yumurta ikizi benimde Allah nasip ederse iki tane oğluşum olacak inşallah 🤲😊
Fatma3447 2artiikizannesi bana çok geliyor biran önce doğum yapmak istiyorum bıktım şu hamilelik psikolojisinden