Handan28 bende 5+3 oldu kese etrafında kanama alanım vardı çok büyüktü hastanede yattım iğne serum ve progestan 200 mg kullandım progestana hala devam yavaştan kes dedi doktorum ama korkuyorum ordaki kanama alanım gidince bi boşluk vardı orda kese oraya çıkıcak ve orası dolucak demişti armut ve havuçta bunu hızlandırır demişti şuan 15 hafta oldum ama inşallah kanama sorunu yaşamam bidaha çok zor bi süreç oluyo sende dene bence ama doktoruna sorda dene