Sera34 Heyner 60/120 beşik düşünüyorum ama hangi renk ve hangi siteden alayım karar veremedım memnuniyet nedir
isimsizbebek Sera34 ben Hepsiburada dan almıştım. Ahşap olandan. 8 aydır kullanıyorum memnunum..hafif bir beşik. Yani kolayca çekebiliyorsunuz hareket etmesi rahat
-Defne Sera34 yeni aldım kurduk ama henüz kullanmak nasip olmadı 😌 görüntü olarak gayet güzel biz beğendik
Hazalperi Sera34 ahşap rengi pembe Yunus balıklı olanı aldım canım zaten iki tane pembe var biri yıldızlı biri yunuslu