busra544 14haftalık gebeyim vitamin hapını 3gündür kullanıyorum ve ondan beri kabızım hapın adı regenesis acaba kullanan varmı hapmı yapıyor bunları dr gitmeme daha 2hafta var
seda30 busra544 gebeligin ilk aylarinda kabizlik normal sayilir o hapi kullanmadim ama prospektusunde yazar zaten activia yogurt kullanabilirsin iyi geliyor
1235 busra544 zaten gebelikte kabızlık olağan bişey beslenmenizi düzenleyin.ben regenezis harici 2 tane multivitamin denedim onlar daha da fazla yapıyordu ki birde mide bulantısı da yaptılar ! sanırım doktorunda beslenmeni düzenlemeni söyler
maggie busra544 doktoruna danışarak vinalac multivitamin kullan bence benim de başlarda vardı ama vinalac içinde probiyotik de olduğu için bağırsaklarımı çalıştırdı Allaha şükür kabızlık sorunu yaşamadım çok ciddi