Nadya_ Merhabalar herkese 😊 ben hamile kalmadan önce kol ve göbek tüylerimi sarartıyordum şuan 7 haftalık hamileyim ve tüylerden çok rahatsız oluyorum sarartsam bebeğe bir zararı olur mu sizce 🙄