Sedoss0650 19+5 akşam olunca karin gurultusu gaz oluyo normal mi gündüz de hafif karin agrisi yaşayan var mı
Bgm_61 Sedoss0650 Gebeliğimin başından beri her akşam istisnasız gaz sancısı çekiyorum. Yemeklerden mi diye bigün yoğurt harici bişey yemedim ama gene oldu. Geçtiğimiz akşamlardan birinde o kadar ağrım oldu ki ağladım resmen. Gaz dolanıyo ama asla çıkaramıyorum uyku da uyutmuyo😞
Sedoss0650 Mrymozr bende karin agrisi oluyo gaz çıkınca geciyo o zaman benimde gaz sıkıştırıyo korktum biraz önce acile gittim alttan bakmamız lazım düşük olabilir suyun olabilir diye beni korkuttular baktirmadim allahtan kalp atışı hareketine baktım sadece
Mrymozr Sedoss0650 korkma Allahin izniyle bişey olmaz gaz sıkıştırıyodur çıkarınca geçiyosa. Benim gebelikten oncede gaz problemim vardı oyuzden anlayabiliyorum gaz sancısı olduğunda bende sürekli olur aklina kotu bisey getirme
Sedoss0650 Mrymozr aynen bende de gebelikten önce olurdu teşekkür ederim canım insan yine korkuyo ya rabbim hayırlısıyla kucagimiza alsaydık bir
Sedoss0650 Mrymozr evet rahmim üstünde tepikleme oluyo arada sola sag yatinca da kayma pit pit ses hissediyorum
Mrymozr Sedoss0650 valla ben başladım battaniye zıbın flaan bide marketlere gelenleri degerlendiriyorum anne bebek cantasi aldım. Cinsiyet bellimi senin
Sedoss0650 Mrymozr bende şok banyo seti ile anne yani yatağı aldım başka bisey almadım evet kız senin belli oldu mu 😀
Mrymozr Sedoss0650 bana da ilk kiz dendi sonra erkek detayli ultrasonu bekliyorum tam net belli olsun diye doktorum kesin dedi ama guvenemiyo yinede insan😂
Sedoss0650 Bgm_61 geçmiş olsun canım bende gaz sancısı yok karin gurultusu var o da akşam 2 3 saat suruyo karin gurultusu gaz gündüz de arada karin agrisi oluyo
Sedoss0650 Mrymozr bana baştan beri kız dendi inşallah değişmez bende detaylı bekliyorum ayın 2 de o da daha var
Mrymozr Sedoss0650 benimde haftaya ama bakalım ogun gittigimde yapicaklarmi. Zeynep kamilden aldim randevuyu sen nerde yaptircan